Váš prohlížeč není podporovaný - stránky se nemusí zobrazit správně. Použijte podporovaný prohlížeč.

meteotom

Oblíbená alba

Alba, která má meteotom v oblíbených

134 fotek, letos v srpnu, 137 zobrazení, 38 komentářů | cestování, klasická-fotografie, krajina, příroda, země
Do Tater se vydávám v naději, že alespoň tam se trochu schladím v dnešních parných dnech. Ze dvou volných dnů byl právě pátek nejvhodnější k výstupu na Rysy, nejvyšší horu Polska a taky nejvyšší horu, na kterou se dá na Slovensku dostat bez horského vůdce. Předpověď počasí na tento den dávala jen malou možnost bouřek. A tak hurá na vlak. Ten můj měl zpoždění a tak jsem se na Popradské Pleso dostal až druhou zubačkou a tudíž jsem se ocitl na konci zástupu turistů mířících na tento vrchol. Jenom po rozcestí Nad Žabím potokem jsem jich předešel sedumdesát a pak jsem to už nepočítal. U chaty Pod Rysmi byla docela zima, ale kousek výš, kam už dosahovaly sluneční paprsky bylo příjemné teplo. Na vrcholu s kótou 2499,6 m bylo narváno. Není se čemu divit. Právě sem vede turistická značka a tady je nejvyšší vrchol Polska. Proto jsem raději přešel odpočívat na druhý z vrcholů, kde bylo jen pár turistů a který je o tři metry vyšší. Dal jsem si pivečko a vydal se proti nekonečnému zástupu, převážně Poláků, zpět do údolí.
127 fotek, letos v březnu, 345 zobrazení, 104 komentářů | cestování, klasická-fotografie, krajina, příroda, země
Na dnešní mrazivý den jsem si naplánoval nějaký ten výšlap. Až večer jsem zvolil vrchol Králického Sněžníku a ráno doufal, že tam neumrznu. Teplota sice hodně pod nulou, ale bezvětří a sluníčko vytvořilo ideální podmínky k výstupu. Sněžnice jsem tentokrát nechal doma a k vrcholu se probrodil místy dost hlubokým sněhem. Byl to hezký zimní výšlap...
91 fotek, 19.2.2018, 216 zobrazení, 45 komentářů | cestování, klasická-fotografie, krajina, příroda, země
Dnešní vandřík byl směřován do blízkých Bílých Karpat, s cílem dosažení vrcholu Čupy, čtvrtého nejvyšího v Žalostinské vrchovině. Nahoru jsem šel radějovskou oborou až k hranicím se Slovenskem na vrcholu Kňažské hory. Další trasa byla po hranicích kolem plotu obory až na Koválovské louky. Na Čupy to odtud bylo už jen kousek. Zpět jsem se vracel kolem Kamenné búdy přes osadu Mlýnky pod Třešňovec, kde jsem si nechal auto. Měl to být jen krátký dopolední výlet, ale nakonec to dalo dvacet kilometrů a téměř šest hodin chůze ne zrovna dobrým terénem. Tak, chcete-li, pojďte si to projít....
112 fotek, letos v únoru, 221 zobrazení, 64 komentářů | cestování, klasická-fotografie, krajina, příroda, země
Dnešní vandrování je po trase, kterou jsem v zimních podmínkách poprvé prošel před pár lety a ke které se rád vracím. Z Červenohorského sedla k Vřesové studánce se dá jít i bez sněžnic, ale dál bych už prošel jen s velkýma obtížema. A tak nasazuji svoje "lídlácké" sněžnice značky Civit a jdu pžes Keprník a Šerák, kolem Obřích skal a Vražedného potoka do Ramzovského sedla na vlak. Nádherné počasí a spousta sněhu zařadilo tento výšlap mezi ty zdařilé.
92 fotek, letos v únoru, 141 zobrazení, 37 komentářů | cestování, klasická-fotografie, krajina, příroda, země
Tak se opět vracím do mých oblíbených míst v Bílých Karpatech, na Žalostinskou vrchovinu, její nejvyšší kopec a louky, které mají své kouzlo i v tomto ročním období...
6 fotek, 31.1.2018, 79 zobrazení, přidat komentář
127 fotek, 16.1.2018, 254 zobrazení, 86 komentářů | cestování, klasická-fotografie, krajina, příroda, země
Malá Fatra v zimě je moc krásná. Na dnešní den byly předpovědi naprosto skvělé. Sluníčko, mráz a mírný vítr, k tomu zledovatělý hřeben, který se neboří. A tak jedu. Pro úsporu času se na hřeben vyvezu lanovkou z Vrátné. Už podivný hukot a houpání kabinky zvěstovalo, že vítr nebude mírný. Nahoře sice hodně foukalo a mrzlo, ale za chvíli jsem se zahřál výstupem na Velký Kriváň. Modrou oblohu a sluníčko střídaly mraky zakrývající vrchol hřebene. Naprosto parádní počasí. Další mé kroky vedly po hřebenu na Malý Kriváň a přes Rypaj do Sučan. Ale dost slov, pojďte se na to podívat v obraze....
52 fotek, 5.12.2017, 63 zobrazení, přidat komentář
15 fotek, 5.12.2017, 51 zobrazení, přidat komentář
122 fotek, 1.12.2017, 241 zobrazení, 119 komentářů | cestování, klasická-fotografie, krajina, příroda, země
I když je ještě podzim, Bílé Karpaty se zbarvily do běla. A moc jim to sluší. Včerejší sněžení + dnešní slunečný den = nádherná proměna krajiny, kde jsem ještě nedávno obdivoval barvy podzimu. Tak se pojďte podívat, jak to kopcům na státní hranici sluší v bílém...
100 fotek, listopad 2017, 246 zobrazení, 69 komentářů | cestování, krajina, ostatní, příroda, země
Jeden z mnoha výstupů na Lysou horu byl něčím vyjímečný a jiným. Stává se poměrně často, že si najdete den s hezkým počasím a nejlepší dohlednost na Lysé je od stolu k baru na chatě, venku se naopak ztrácíte v husté mlze, nebo vám opar nedovolí pohlédnout ani na Radhošť. Dnes to bylo ale jinak. Poprvé jsem měl možnost dohlédnout až na hřebeny Vysokých Tater, pohled, o kterém jsem si myslel že je vymyšlený. Prostě nádherný den. Tak se pojďte rozhlédnout po slovenských horách z vrcholku Lysé hory....
71 fotek, 11.11.2017, 253 zobrazení, 36 komentářů | cestování, krajina, ostatní, příroda, země
Malá procházka po území zvaném "Moravská Sahara". Od nádraží ve Bzenci-přívoze jsem se vydal podél železniční trati směrem na Rohatec. V těchto místech se prochází NPR Váté písky. Na konci pískovny jsem odbočil doleva a podél těžební jámy jsem došel k řece Moravě do místa NPR Osypané břehy. A nazpět, abych nemusel pískovnu znovu obcházet, vzal jsem to přes ni zpátky k nádraží.
272 fotek, loni na podzim, 335 zobrazení, 123 komentářů | cestování, klasická-fotografie, krajina, příroda, země
Toužil jsem se vrátit do míst, kde jsme s Petrem ukončili naše putování po poloninách před třemi lety. Na Koločavu. A odtud se vydat na poloninu Piškoňa a horu Strimba. A tak jsme náš letošní podzimní vandřík směřovali právě sem. Podzimní počasí nám naše plány trochu změnilo, a tak místo na Strimbu jsme se svezli terénním autem na Bukovinku. Bylo kouzelné poznat snad poslední zapadlou vesničku vysoko v horách, kam se dá jenom na koni nebo pěšky ( a nebo teréňákem). No a na Piškoni, tam jsme si užívali nádherného dne s výhledy přes celé Karpaty. Pojďte se podívat a možná i načerpat inspiraci ....
104 fotek, loni na podzim, 127 zobrazení, 42 komentářů | cestování, klasická-fotografie, krajina, příroda, země
Tak tedy dnes a nebo nikdy. Máme před sebou poslední den pobytu a po týdnu mraků a deště se trochu ukázalo sluníčko. Vyrážíme do pohoří Schneealp s přáním zdolat jeho nejvyšší vrchol, horu větrů, Windberg.
32 fotek, 12.10.2017, 101 zobrazení, přidat komentář
11 fotek, 22.9.2017, 65 zobrazení, přidat komentář
138 fotek, 29.6.2017, 91 zobrazení, přidat komentář
22 fotek, 27.6.2017, 124 zobrazení, přidat komentář
82 fotek, červen 2017, 121 zobrazení, přidat komentář
109 fotek, 3.6.2017, 300 zobrazení, přidat komentář
fotil pan Jastráb ze slovenské Jablonica

Rajce.net je největší česká sociální síť
zaměřená na sdílení fotografií a videí.

Nabízí neomezený prostor zdarma, snadnou a rychlou výrobu fotoknih i jiných fotoproduktů.